I love you so much it's retarded

Förutom att jag har hostat upp mina egna inälvor idag har jag fastnat i soffan där film har avnjutits.

* The Squid and the Whale (Jeff Daniels och Laura Linnley spelade ett par som skiljer sig efter 16 års äktenskap. Deras två söner blir helt tokiga efter skilsmässan. Älskar sådana här film med en rå verklighetsförankring)
* Nick and Norah's Infinite Playlist (Nick [Michael Cera, Juno, Superbad] träffar Norah på en fest där hon frågar om han kan låtsas vara hennes pojkvän i fem minuter så hon kan bevisa för Tris att hon är något. Problemet är att Tris och Nick har haft ett förhållande. Kvällen spenderas sedan i van tillsammans med medlemmar ur The Jerk Offs, ett band som Nick är medlem i, för att leta efter bandet Where's Fluffy. Hur jävla söt film som helst. Sjukt charmig)
* Emma (Not to self: Lev i en Jane Austen roman. Emma [Gwyneth Paltrow] är en kvinna i 1800-talets England [vart annars?] som försöker att para ihop människor för att hon älskar att ge dem glädje. Allt blir kaos och Ewan Mcgregor är oseriösare än oseriösast i långt blont hår. Jag älskar kostymdraman. Villkorslöst)



// Lisa - If anyone is getting raped in that van, it'll be a guy.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Lisa, finns det någon film du inte tycker är bra? =P

2010-10-19 @ 09:31:38
Postat av: Lisa

Jaaaaa det finns det. Alla Harry Potter filmer senare än trean, The rage, Dirty Dancing, Wayne's World, Jason X, The Crazies m.m (:

2010-10-19 @ 13:13:26
Postat av: Dex

Hatar tanken på att du ser filmer utan mig :(

...hatar också att jag aldrig har tid för film längre!

Haha, ledsen tjej ;D

2010-10-19 @ 18:03:31
Postat av: Lisa

Hatar att du bor i Uppsala så att vi aldrig akn se på film.

Hatar också att jag inte har kommit på vetenskapen bakom att klona dig så att du kan plugga och vara med mig samtidigt ;) <3

2010-10-19 @ 19:37:49
Postat av: Marre

IHIHIH!!! Nick and Norah! ^^ <3

IHIHIH!! The squid and the whale! ^^ Love love love :D

2010-10-19 @ 20:59:14
Postat av: Lisa

Men verkligen :) <3

2010-10-19 @ 21:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0