När alla lyssnar på dig kan du beskydda mig?

Hallå där.

Igår kväll blev det bio med Malin, Becka och Bea. Vi såg The American och halva gruppen blev besviken varav halva tyckte att den var helt okej. Ni kan ju gissa vilken grupp jag platsade i? Den var väldigt långsam och man fick inte reda på så mycket, men jag gillade den ändå.



Idag har jag tillsammans med Malin åkt till Umeå för att jag skulle ha möte med några personer som ska hjälpa mig med mitt projektarbete. Det här kommer att bli spännande.

Jag åker utomlands på lördag (tekniskt sätt åker jag på söndag men vi åker ner till El Stockholmo en dag tidigare). Har jag börjat packa än? Nej just det. Panik.

Dagens låt:
Kent – Beskyddaren

// Lisa - Allt var ett misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0