Invite him out for a drink and then, after about twenty minutes, casually drop into the conversation the fact that you'd like to marry him and have lots of sex and babies


I onsdags var jag och Jessica i Umeå (ja, för typ fjärde gången på två veckor) för att se bio (ja, den sjätte på två veckor<3). Vi såg först The Skin I Live In som var en sjukt intressant film om våran identitet och efter det såg vi The Girl With The Dragon Tattoo som var riktigt bra, väldigt mycket flirtar med svenska saker vilket gjorde mig otroligt patriotisk. 



Sen har jag även taggat jul med Love Actually, städat som ett tok, bytt julklappar med Dexter, försovit mig fyra timmar och bara tyckt att allting är så otroligt bra just nu. Så jävla bra. Julafton imorgon. Otroligt.

// Lisa - Ah! You know, um, being Prime Minister, I could just have him murdered.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0