Anne, to love you is treason against France. But not to love you is treason against my heart

Första helgen på sportlovet är bortgjord och sådant här har jag haft för mig:

Fredag:
Jag, Malin och Becka stannade i stan för att gå på Sliperiet och kolla på en fantastiskt duktig Marielle Buhr och en sjukt oseriös Oh, Harry. Helt sjukt fint.




Lördag:
Lite fler folk joinade Malin och mig (Rättare sagt Julia, Bea, Johanna och Linnea) och vi såg en massa Disneyfilmer (Skönheten och Odjuret, Ringaren i Notre Dame, Lejonkungen, Aladdin, Toy Story) och även Farbror Joakim och knattarna i jakten på den försvunna lampan. Helt. Sjukt. Mysigt.



Söndag:
Efter att jag hade vinkat av Bea och Julia vid bussen så stack jag till Dexter (aka Jessica) där vi lagade en förälskad laxgryta och språkade om ditt och datt. Vi tog bilen hem till mig (orka gå liksssssom) där vi såg film.

* K-PAX (Kevin Spacey [<3<3<3<3] spelar en man som kallar sig Prot och hävdar att han kommer ifrån en annan planet. Jeff Bridges spelar en psykolog på ett mentalsjukhus som försöker att gå till botten med historien. Helt stört bra film och en sjuinihelvetes moralkaka)
* The Man in the Iron Mask (Handlar om Kung Ludvig den 14:e [Leonardo DiCaprio] som var härskare över Frankrike. Lång, invecklad historia med musketörer och Hugh Laurie med pudelfrisyr. Jätte bra film faktiskt, och scenen mellan 03.04-05.08 är helt sjukt stört töntig att den gjorde en megaloop och blev hur fin som helst och jag dog av ångest. D'Artagnan lär vara fulaste namnet någonsin, men vilken sjuhelvets karl han är)



Måndag:
Var tvungen att kliva upp AS tidigt (åtta!) för att jobba. Satt i kassan hela dagen på ICA och det var verkligen hur chill som helst. Awesome. Nu kommer Jessica. Filmtajm!

Dagens låt:
Uno Svenningsson – Det jag behöver

// Lisa - Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0