You aim to low, and I've had enough

Ju längre tid det går sedan jag lämnade Indien, desto mer overkligt känns det att jag någonsin har varit där. Känner mig rastlös. Vill bort. Se andra vyer. Leva. Känner mig sjukt nöjd med mitt liv som det är men tänker inte stanna i någon jävla bekvämlighetszon just nu. Är sjukt less på mig själv ibland också. Väx upp Lisa. Lägg av. Patetiskt. Håller på att planera min Frankrikeresa till hösten. Ser ut att bli Montpellier. Eller Nice. Kan inte riktigt bestämma mig. Jag håller er uppdaterade.
 
Dagens låt:
Icona Pop – Top Rated
 
// Lisa - Aldrig att jag ångrar mig.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Finaste vän, du är allt annat än patetisk! Snart så åker vi till Stockholm, sen åker du till Fankrike och sedan får du komma hem igen. Om ännu ett år bär det iväg på ännu vildare äventyr. Tiden kommer. Nu njuter vi av sommaren ett tag och planerar den stora hösten, allt kommer bli så awesome. Usch vad jag kommer sakna dig när du drar igen, men är ack så lycklig för din skull <3

2012-07-09 @ 21:40:09
URL: http://www.rebeckav.blogg.se
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Finaste vän, du är allt annat än patetisk! Snart så åker vi till Stockholm, sen åker du till Fankrike och sedan får du komma hem igen. Om ännu ett år bär det iväg på ännu vildare äventyr. Tiden kommer. Nu njuter vi av sommaren ett tag och planerar den stora hösten, allt kommer bli så awesome. Ursch vad jag kommer sakna dig när du drar igen, men är ack så lycklig för din skull <3

Svar: puss! <3
Lisa-Marie Sundin

2012-07-09 @ 21:40:17
URL: http://www.rebeckav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0