Because in cheerleading we throw people into the air. And fat people don't go as high

Råkade sova till tre idag (ett resultat av att vara på maskerad ute på den skånska landsbygden en trevlig lördagkväll) så jag flyttade mig inte upp från soffan på hela kvällen. Såg istället senaste avsnittet av The Mentalist (så sjukt spännande just nu!) och spanade in Netflix utbud av söndagsfilmer:
 
* Bring It On (Kirsten Dunst som taggad cheerleaderkapten vars lag får reda på att deras senaste kapten snott deras nummer från en annan skolas lag. Nostalgi på hög nivå)
* View From The Top (Gwyneth Paltrow är en vanlig småstadstjej som drömmer om att komma bort. Hon börjar en flygvärdinneutbildning för att göra något åt det. En otroligt löjlig Mike Myers hjälpte inte direkt denna film. Rätt så töntig)
* Bullets Over Broadway - Kulregn Över Broadway (En kämpande pjäsförfattare [spelad av en duktig John Cusack] blir sponsrad av en gangster för att finansiera sin nya pjäs, sålänge gangsterns flickvän får en roll att spela. Regisserad av Woody Allen, som jag måste medge att jag inte har mycket till övers för. Föredrar kvalitet framför hans kvantitet alla dagar i veckan, och tycker i överlag att han är väldigt ojämn. I denna film var dialogen rent ut sagt tröttsam, de höll aldrig tyst. Rätt dålig)
 
 
// Lisa - You're breaking up with me, in a birthday card?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0