Jesus uppstår, bla bla...

Jaha, då har jag varit i kyrkan idag (10 i morse :O) och där pratade prästen om Jesus som uppstod ifårn de död (Okej seriöst, VEM BRYR SIG!?) Sen kom Anton till mig, och vi var på Docksta skolan med Marre, Becka och Bea (öhh, fråga inte :S) och vi körde bollsur :P och jag var... Sur? Sen åt vi på björnstugan och jag höll på spy för jag åt för mycket xD Nu sitter jag har och äter mer godis (det dumma godiset måste ju ta slut någon gång :P)  Vill se Stolthet och fördom igen, men jag orkar inte...

// Lisa - Jag är Jesus och jag uppstår inte ;)

P.S Jag har beställt "När lammen tystnar", "Hannibal" och "Röd Drake" ifrån CDON.COM :D
Längtas <3


Hannibal Lecter: Well, Clarice - have the lambs stopped screaming?
image20

Kommentarer
Postat av: Anton

Aaaw, det var en asbra söndag med dig, som vanligt^^ Älska!<33

2007-04-09 @ 12:55:13
URL: http://www.clothesislove.blogg.se
Postat av: Mandy

Hur vågar du titta på de filmerna? Jag kan inte sova bara jag läser om de, eller ser namnet hannibal lecter.

2007-04-11 @ 16:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0