Lisa slår till igen

Jaha, nu har vi fått en läxa i svenska/SO, som var helt okej tyckte jag, inte nu.... Han den där vikarien vi har gav oss läxa för vi får hål ifrån både Svenskan och SO:n imorgon. Läxan var enkel, handskriv 4 låtar (favoritlåtar tänkte jag då). SKIT, jag tänker som en idiot ibland (okej, för det mesta :P) Ja, då startade jag iTunes (där alla mina låtar är inlagda), och började ögna igenom hela JÄVLA listan. Så när jag var klar kollade jag, OJ!? typ 30 låtar ikryssade, och alla var skit bra, och jag som ska ta antingen allt super seriöst, eller inte seriöst överhuvudtaget, villa ha det seriöst, så jag har suttit nu och kryssat av låtar i nästan 45 minuter! Jaja, sånt händer, här kommer dom jag valde till favoriter iallafall ;)

Inside Out - Vonray
The Long Goodbye - Ronan Keating
Vågorna - Uno Svenningsson
You And Me - Lifehouse

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Sandra

You and me med Lifehouse. Kan du skickad en åt mig? Jag vill göra vad det är för nåt :)

2007-04-18 @ 22:30:03
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0