Baby-Tyra!

Franska läxa är as tråkigt. Svårt och jobbigt. Man borde inte få läxa i franska. Onödigt.
Okej, nog om det. Igår såg jag första avsnittet av Heroes (som jag fick av Andreas) och det var faktist bättre än vad jag hade förväntat mig. Men änså länge är det lite för tråkigt i min smak... Det blir säkert bättre. Imorgon ska vi springa "coopers" på idrotten, det innebär att  vi ska springa 2 km på snabbast tid möjligt. Nä, jag är inte bra på att springa så det brukar inte gå så jätte bra för mig. Jag överlever nog ändå. Ikväll kommer Becka över för att titta på Top Model med mig.

Dagens låt:
3 Doors Down - Going down in flames

// Lisa -  Don't tell me how life is, 'cause I don't really want to know.


Kommentarer
Postat av: L

Mjoo! Jag har stört mig på det hela sommaren. Eftersom jag har tvingats att vara hemma hela. Brukar aldrig vara hemma mycket.

2007-08-29 @ 19:02:43
URL: http://foreever.blogg.se
Postat av: L

Aaah första avsnittet är ingen höjdare men sen när man kollar på fler så blir det väldigt spännande faktiskt!

2007-08-29 @ 19:05:02
URL: http://foreever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0