Can you tell me is it now or never?

Idag så cyklade jag och hälsade på Anton som jobbade på Skofa. Jag blev fast där hela dan :) Haha. men det var kul, vi satt och pratade och jag sprang över till preem och köpte godis och glass hela tiden. Han slutade 5 så då cyklade jag hem. Föressten så såg jag "No Reason" ifrån House igår igen... Jag kunde inte låte bli. Jag satt som på nålar igen, det är ju ett så läskigt avsnitt o.O Älska House <3 Nä, nu borde jag göra något vettigt, som att titta på film. Face/Off kanske? Nej jag vet, Black Hawk Down får det bli!

House: If you really cared about me you'd find me a better corpse.

// Lisa - Jesse Spencer var med i tidningen idag.

Kommentarer
Postat av: anna

Känner av en viss nördighet av House, hihi. Tyvärr har jag aldrig sett serien men många säger att han är klockren :)

2007-08-06 @ 23:07:48
URL: http://declaar.blogg.se
Postat av: Egoina

mmm godis och glass ;)

2007-08-07 @ 09:17:46
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0