Cills födelsedag :)

Hejsan :)
Nu har jag varit hos Cill från fredag tills i morse då mamma kom och hämtade mig. Jag kom dit på fredag runt fyra och då pratade jag och Cill lite sen lagade hon en as god vegetarisk wok med Soja kött i. Sen så pratade vi mer och hon gedde djuren mat bland annat. På kvällen satt vi oss vid datorn och lyssnade på musik samtidigt som vi pratade med roliga människor på MSN. Måns var snäll. På lördagen så gick vi ut på en promenad, Cill lagade en till vegitarisk wok med äggplanta i och sen på kvällen gjorde vi samma sak som på fredag kväll. Sen på Söndag så fyllde Cill 15, så hon fick massa paket. Jag vill också fylla år! Elin kom till henne runt 2 och då åt vi glass med fruktsallad till ^^.Sen pratade vi tills klockan blev 6 när Cill lagade en ny vegitarisk wok med Quorn, som också var as god. Efter det såg Jag, Elin, Cill, Sofie och Birgitta (Cills mamma) på Shrek. Vi åt friterade bananer och glass till filmen. Sen for Elin hem och jag och Cill satte oss vid datorn och lyssnade på musik. Imorse vaknade jag när Cill väckte mig och sen ringde mamma och sa att hon skulle komma och hämta mig.

Jag har haft as kul hos Cill, men såklart man har kul med henne ;) Vi har pratat och skrattat en hel del, precis som vanligt. Nä, nu har jag lust att gå ut på en promenad för det är så mysko väder. Hoppas alla har haft en as bra helg, för det har jag.

image119

// Polisa

Kommentarer
Postat av: Cill

Jag har också haft det askul. =D

2007-08-13 @ 20:42:10
Postat av: Sandra

Låter riktigt trevligt. :) Jag vill också fylla år ju! & ja, jag har haft en trevlig helg. :)

2007-08-14 @ 23:03:38
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0