Jag och Anton ägde stan.

Haha, idag har det varit en as kul dag!
Först vaknade jag typ kvart över åtta, klädde på mig, åt frukost och fixade mig. Sen så tog jag och Anton bussen in till Ö-vik. När vi kom fram så gick vi på Åhlens. Där så gick jag nästan direkt iväg till filmerna och släpade Anton efter mig. Jag letade runt i den där fynd lådan dom har. "En för 139, två för 199" Och där såg jag en film som hette Heat, som jag hade för mig att William Fichtner var med i. Jag köpte den i tanken med att om han var med i den skulle jag bli förtvivlad om jag inte hade köpt den, och jag hade tur. Han är med i den :) Sen gick vi runt på typ varända butik vi ville gå på och vi åt även på McDonalds (Okej, pinsamt för oss, men jag älskar deras pommes frites) där vi även körde en rolig lek som ledde till många skratt. Sen gick vi runt lite mer på olika affärer och tillslut så fikade vi på Wayne's Coffee som är nyöppnat i Ö-vik. Jag köpte ganska lite saker för att vara jag, och Anton köpte ingenting. Förutom en godispåse xD  Nä, nu måste jag städa mitt rum, det ser hemskt ut o.O Hoppas alla har haft en bra dag, för det har jag :)



Anton: Åh, vilken snygg te burk, den matchar din väska!
(O.B.S, det är en väska jag typ ALDRIG använder, och jag hade inte med mig den då. haha xD Dock att han skämtade men ändå)

// Lisa - Jag längtar tills den 22:a Augusti. Och den 12:e såklart ;)

Kommentarer
Postat av: Caspian

Ägde ALLT =D SPeciellt med mina klackljuD ;D Måste skriva en blogg snart om idag jag med =D
Men du, vad händer den 12:e ?:O Det är då Cill fyller år vA? ;D

2007-08-08 @ 18:45:53
URL: http://prinscaspian.blogg.se
Postat av: Egoina

fina skor!

2007-08-08 @ 19:14:58
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Cill

Jag längtar också till den 12:e! XD

2007-08-08 @ 19:29:56
Postat av: Elin

Gud vilka fina skor vart har du köpt dom?! Jag längtar också tills den 12:e ;)

2007-08-09 @ 14:47:43
Postat av: Lisa

Elin, jag köpte skorna på en affär som heter Crispin ;)

2007-08-10 @ 12:21:34
URL: http://theoneiam.blogg.se
Postat av: Sandra

Gud vilka fina skor, åh jag blev helt kär i dom. (L) Fast.. jag suger på att gå i klackat..

2007-08-10 @ 21:01:09
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0