Klart. Färdigt!

Jag är klar med EU-moped utbildningen. Nu ska jag (d.v.s pappa) bara betala körarbeviset, sen ska dom skicka det och då får jag ut och köra xD Om typ två veckor då. Det känns jätte bra! I stan träffa jag Madde och Bea också, dom har ju gått i skolan idag. Känns trist att jag börjar skolan nu på fredag... Jag önskar verkligen att sommarlovet var mycket längre. Men en sak som är positiv med att skolan börjar är att det snart är höst, vilket innebär att jag kan sitta inne och se på film medans jag dricker te, med Cill's honung i såklart ;) William Fichtner <3<3<3 Alalala. oj. Jag hittade till och med en musik video som William Fichtner är med i. Han var tydligen med där för att hon som sjunger är hans kompis, och han ville vara snäll.

// Lisa - For sentimental reasons


Kommentarer
Postat av: Cill

Vad kul att du kommer kunna använda din moppe snart! ;)

2007-08-22 @ 20:28:44
Postat av: Frida

Åh, grattis :)

2007-08-23 @ 17:35:08
URL: http://friidap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0