Nä, jag är inte besatt av CDON.com.... *Host*

Hejsan.
Idag har det varit en kul dag, även fast vi hade fysik O.o. Men iallafall. Jag har fått hem Prison Break säsong 2!! Okej, jag ska DEFINITIFT se på säsong ett och två den närmaste tiden framöver, men jag måste ju såklart se på Heroes också, som jag fick av Andreas igår. Han är as snäll, han brände ut hela säsong 1 åt mig! :) Idag när jag, Becka och Andreas gick hem så sa jag att jag faktist inte var så besatt att jag beställer ifrån CDON.com eller liknande hela tiden. Och när jag kollade i postlådan så var det ingen post, mamma hade redan tagit in den. Då hade jag ju fått ett paket ifrån CDON.com, så jag fick äta upp mina ord xD Jag kanske är rätt besatt iallafall. Eller jag vet att jag är besatt ;)

image135
WIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEE! Ser alla vem som är nere i högra hörnet? William Fichtner <3

Dagens låtar:
3 Doors down - Ticket to heaven
3 Doors down - I feel you


// Lisa = Prison Break nörden :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till kortet. :D Jag älskar 3 doors down. :)
Jag har kört förbi Docksta, Lisa! & vinka till Becka, huhu. :) Får läsa lite mer i din blogg senare, hinner inte riktigt nu. Känner mig lite efter i den just nu. Ha det bra ",

2007-08-28 @ 17:53:04
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Camilla

Vem är han William?

2007-08-28 @ 17:53:23
URL: http://stilic.blogg.se
Postat av: Cill

Jag ser honom!

2007-08-28 @ 21:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0