Prestationsångest

Cill kom på det. Det är därför jag känner mig så konstig just nu.
Sen kom hon på den bästa grejen jag kunde göra för att jag skulle slappna av... Jag tycker att det var en bra ide som gärna får hända :)

Har i allafall nyss sett på Big med Tom Hanks, jag tycker om han. Han ser så oskyldig ut. Nu pratar jag med folk på MSN och jag har fått reda på att Becka äntligen har fått sin kamera hon har tjatat om i typ 4 månader, Nikon D40. Bra, för då blir hon tyst om den iallafall. Eller vänta, nu kommer hon ju fota ALLT hon ser! Det här kommer bli en lång höst med massa bilder xD

// Lisa - Boss needs to be knocked on his ass every once in a while.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Är det inte det ena så är de det andra. Räkna med att fotograferad Lisa. ^^ Jaha. :o Kan det ju bero på. Hoppas du lyckas slappna av lite nu :)

2007-08-15 @ 00:21:55
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Cill

Jag hoppas du mår bättre snart! =D

2007-08-15 @ 01:36:54
Postat av: Egoina

hehe. eller hur!

2007-08-15 @ 11:46:20
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Elin

Nja jag överdriver kanske ganska mycket.. Du däremot är ju väldigt bra. =) Tack fär hjälpen och jag hoppas att du blir bättre, fast jag tycker inte att du har något att ångra, du är bäst!

2007-08-15 @ 17:44:19
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Elin

Eh, jag får inte till det där med videon.. Du får visa någongång. :/

2007-08-15 @ 20:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0