Hey, nice coat. Who shot the couch?

Idag var sista "jobbardagen" vi har på skolan innan lovet. Imorgon är det allaktivtetsdag och på onsdag är vi bara på skolan i två timmar för att lyssna på Nisse som läser endast tomten är vaken och sen får vi våra betyg. Idag har vi ändå inte gjort så mycket, sett på film på SO:n, svenskan och NO:n. Det kommer bli så mysigt med Jullov. Imorgon ska jag göra Navigationsprovet... Jag vill verkligen inte för jag kan det inte. 

Idag fick jag äntligen den där jätte häftiga hatten jag hittade nere i källaren på skolan i våras. Jag blev överlycklig xD

image261
Jag och min as häftiga hatt !

// Lisa - Bara en vecka kvar till jul <3


Kommentarer
Postat av: Cill

Snygga Lisa. ;) Tänk om William såg dig nu, han skulle ju bli alldeles till sig. :O

2007-12-17 @ 19:41:53
Postat av: Elin

Oh, nice hatt. =D Jag längtar till skolan, jag är frisk idag så jag kommer i morgon. =)

2007-12-18 @ 10:28:08
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Jakob

Hatten äger totalt ;P vi fick ju se på film på matten också =)

2007-12-18 @ 15:14:49
URL: http://jakobi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0