Info om mig.

Jag har lite tråkigt så jag fyllde i den här roliga listan jag har hittat på Sandras blogg :)

Namn: Lisa-Marie
Smeknamn: Lisa
Födelsedag: 12 Maj
Ögonfärg: Jag säger blå, vissa säger grönblåa
Hårfärg: Blondin
Pluggar: Grundskola
Familj: Mamma och Pappa


FAVORIT...

Färg: Vinrött, Mörkgrönt och Mörkblått
Plats: Utomhus när det är solnedgångar
Land: Irland eller Egypten
Spel: The Sims
Drog: TV-serier och Is-Kaffe
Film: Pride And Prejudice
Djur: Katter
Affär: H&M
Serie: Prison Break, House och Sex and the City
Café: Blåbär
Skor: Mina svarta ankelboots


BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Självklart, jag gnäller jämt...
Skrika: Minst en gång i veckan
Sova: Hela tiden
Ha ångest: Väldigt sällan
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej... o.O
Vilja dö: Aldrig seriöst
Drömma mardrömmar: Inte på flera år
Ta droger: Förutom Is-Kaffe, aldrig
Klä dig i svart: Jo, ibland
Gå till kyrkan: På Jul, skolavslutning och när någon jag känner ska sjunga
Ljuga: Alla ljuger, även jag
Hata folk: JA! Självklart.
Lita på folk: Inte alla, men några

NÄR...

Åt du senast: Några timmar sen
Läste du en bok senast: För några veckor sen
Köpte du något senast: I Fredags
Svor du senast: Några timmar sen
Sjöng du senast: Inne på toan, för ett tag sen
Klagade du senast: Jag klagar jämt, så jag vet inte riktigt
Är det sommar: När sommarlovet börjar


VEM...

Saknar du: Några stycken
Vill du döda: Hahahah. 
Rörde dig sist: Jessica
Vill du slå: Folk?
Vill du kittla: Cill, Marre och Elin
Vill du prata med: Någon speciell. Det blir bara pinsamt om jag säger det <3
Skrek du på sist: Mamma
Vill du vara som: Mig själv
Vill du bli galet full med: Jag dricker inte...
Gjorde dig riktigt glad senast: Jessica
Fick du sms från senast: Det är nog Marre
Ringde dig senast: Cill


HAR DU...

Några piercings: Nope
Förföljelsemani: Nix
Någon annan psykisk sjukdom: Mina vänner tycker nog att jag är lite knäpp.. :)
Skadat någon: Det klart jag har.
Färgat håret: Nej, det har jag faktist inte
Brutit några ben: Aldrig någonsin
Tvångstankar: Jag måste kolla hur mycket det är kvar i burkar och flaskor, allt ifrån mat till shampoo. Sen måste jag kolla att det inte brinner i mitt hus hela tiden.
Några tatueringar: Nixpix
Egen dator: Ja, det har jag
Gjort bort dig rejält: Jag gör bort mig hela tiden, men det är rätt så kul
Bra självförtroende: Jo, det har jag
Komplex: Bara för min näsa i profil
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Varit kär: Ja. Vem har inte?
Blivit kär i någon på nätet: Nja, inte direkt
Varit otrogen: Nej
Stulit någonting: En tennis boll från ICA när jag var liten.
Lämnat landet: När jag har varit på semester så
Rymt hemifrån: Haha, gills det när jag var liten?
Tuttat eld på nåt: Ja, ved...
Gjort något olagligt: Jo, små grejer


HUR...

Går du: Va, som alla andra?
Svarar du i telefonen: "Hej, det är Lisa"
Mycket pengar har du: Pengar.
Tjänar du pengar: Månadspeng såklart.
Bäddar du sängen: Aldrig, Cill brukar göra det åt mig.
Ofta diskar du: Vi har diskmaskin
Ofta städar du: Varannan månad
Många stör du dig på: Öh.. Det lär bli en VÄLDIGT lång lista
Ofta träffar du din familj: Varje dag
Mycket äter du: Så mycket så att jag inte är hungrig


Kommentarer
Postat av: alexandra

tack så mkt :)
rolig fakta =)

2007-12-16 @ 11:12:43
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: Jessica

"Hur många stör du dig på", dom borde snarare skriva "Hur många stör du dig INTE på", den listan skulle bli kortare :) Hahaha. (L)(L)(L)

2007-12-16 @ 12:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0