It's not paranoia if someone's out to get you...

Hej igen.
Nu har jag inte skrivit på ett tag, men Cill har varit här hela helgen så jag har faktist inte fått chans att skriva. xD Men det gör inget.

I fredags for jag och Cill in till stan för att köpa julklappar. Jag har köpt klart nästan alla mina julklappar nu. Inne i stan träffade vi Alex, Pierre, Matte och Linda. På kvällen gick jag och Cill på bio, vi såg filmen Stardust. Så extremt super snuttig film så jag nästan dog. Den ÄGDE! <3

Sen har vi skrivit klart Indien uppsatsen, skrattat, pratat, gått på ICA, Cill har pratat med mobbat och roligt folk på MSN och jag har sett på lite House. Jag har i alla fall haft jätte kul :)

Idag for jag hem från skolan efter franskan för jag var jätte trött.

Dagens Låt:
Take That-Rule The World



// Lisa - Murdered by pirates, heart turned out and eaten, meet Victoria... I can't quite decide which sounds more fun...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, jag skulle egentligen julhandla idag jag med men jag hann inte. Plugg. -_-

2007-12-10 @ 19:04:38
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0