It's the most wonderful time of the year

Ibland tänker jag:
"Varför gjorde jag sådär?"

Idag tänker jag:
Varför stack jag in passaren i mitt finger????
Korkat värre, för nu är mitt finger svullet, varmt och det gör ont.

Idag har jag fått reda på att några killar i våran klass inte köper julklappar till sina vänner. Hur kan man undvika det som är så kul.
Vi skulle argumentera idag på svenskan och jag fick ämnet:
Varför det är bra att titta på TV-serier?
Passande? (:

Dagens låt:
Coldplay - Don't Panic

image257

// Lisa - Why so serious?

Kommentarer
Postat av: Alex

Istället för att ge varandra saker för pengar, köper vi sakerna själva :P

2007-12-12 @ 16:07:03
Postat av: Alex

och jag har inga pengar just nu... jag kan inte köpa julklappar :(

2007-12-12 @ 16:14:40
Postat av: Cill

Ja, den frågan passade ju dig jättebra. ;)

2007-12-12 @ 18:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0