Killing is easy... that's why it's so dangerous.

Igår så var det ju som sagt lilla julafton på pråmen. Eftersom det blir ganska tråkigt i längden så stack vi "Ungdomar" (Jag, Jessica, Henke, Becka och Andreas) hem till mig för att se på film. Men, med min vanliga otur så funkade inte DVD:n så vi gick hem till Andreas och Becka och såg på film där istället. Vi såg på Urban Legend, den är rätt så bra. Jag och Jessica satt och frös så vi tog alla filtar och kurade ihop oss under dom. Dock att vi inte fick hela Henkes filt, bara halva. När Urban Legend var slut så kollade på vi på Scary Movie 2, som gick på tv4 film. När den också var slut så ville jag, Jessica och Henke se på mer film, men Wigrens orkade inte. Så vi pratade och kollade i några Tv-Tidningar. Till slut så kom alla föräldrar hem så då stack jag till Jessica, och där såg vi på mer film. Någons som blev paff? Haha. Vi såg på The Hills Have Eyes 2.
Det är en av dom värsta skräckfilmer jag någonsin har sett. Den var så otroligt makaber att jag blev lite illamående. Äcklig Bra Film! <3

Jag hade iallafall as kul igår. ^^,
Idag är det första advent, så jag har fixat i ordning mitt rum litegrann.

image250

// Lisa - Give me baby.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm, The hills have eyes 2 !!! Grrr, SÅÅÅÅ BRAAA!!
"Give me baby", fett blää med tungan ;D usch!
Vi hade ju grymt kul, de MÅSTE vi göra om ;)(L)

2007-12-02 @ 17:45:04
Postat av: Sandra

Jag med :) Undra det var ettan dom visade igår? o_o Hm låter som en trevlig kväll. :) På tal om film, har du sett 28 veckor senare? Den är fan äcklig x_x Ha de bra!

2007-12-03 @ 17:41:25
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0