Läxor, läxor och åter igen: LÄXOR!

Jag är så less på läxläsning så jag kan spy.
Nu har jag i alla fall skrivit klart uppsatsen i svenska, biologi provet blev avklarat idag och franska provet blev flyttat till nästa vecka. "Men", säger en röst i mitt huvud, "glöm inte bort det där äckliga Indien-projektet som ska lämnas in SENAST DEN 9 DECEMBER". Och jag som knappt har börjat... Det här kommer bli ett långt veckoslut. Som tur e, ska jag till stan med Cill på fredag och köpa klart alla julklappar. På kvällen ska vi se på bio. :)

Dagens låt:
S-Connection - It may be winter outside

image251
Det här är en av mina favorit bilder på solnedgångar som jag har tagit själv <3
Den är tagen på flygplanet ifrån Gran Canaria hem till Sverige.

// Lisa - This is over my head, but underneath my feet.

Kommentarer
Postat av: anna

usch! Lycka till med allt plugg - skönt när man är klar sen :)

2007-12-05 @ 19:10:06
URL: http://declaar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0