Underbara jul

Hejsan.
Jag hade tagit en liten pause ifrån bloggen nu över jul, men nu är jag tillbaka :)
Julafton var, som vanligt, en magisk dag.
Jag vaknade ganska tidigt, och stack iväg till Anton på morgonen för att ha julfika med pepparkakor, knäck, julmust m.m. När jag kom hem bytta jag julklappar med Becka, sen såg jag på Kalle Anka som vanligt. Kan du vissla Johanna missar jag aldrig heller, och efter det var det julbord med familjen. Andreas kom hem till oss mitt under maten och jag började skrika för jag blev liite rädd. Haha. På kvällen så delade vi ut julklappar i nästan två timmar. Det är ganska mycket med tanke på att det bara var jag. Mamma och Pappa som fick julklappar. Senare for vi på midnattsmässa i kyrkan, och när den var slut så åkte alla upp till Henke. Där uppe spelade jag och spelade Kina (Puff) Schack med Henke och Andreas, och sen såg vi på Hip Hip.

Jag fick bl.a dom här sakerna i julklapp:
* En plattång
* Nya högtalare till datorn
* En sånn väckarklocka
* Två parfymer
* Lammullstofflor
* Badsalt, duschkrämer, Lotioner m.m
* Massa kläder
* En Film och en CD
* Ett silverhalsband
* Massa ljus
* 3 böcker
* Godis
 + En hel del andra saker.

Julafton i bilder:

Bild 1: Soluppgången. Bild 2: Min "julaftons outfit". Bild 3: Anton. Bild 4: Våran by från Antons fönster. Bild 5: Pappa och "jultomten". Bild 6: Paket! <3. Bild 7: Jag öppnar paket. Bild 8: Några av julklapparna jag fick.

Jag är supernöjd med julen iår, den kunde knappast ha blivit bättre. Dock blev jag lite ledsen för jag fick aldrig William Fichtner, som jag hade önskat....

// Lisa - Snart är det ett nytt år

Kommentarer
Postat av: Annika

Låter som bra julklappar! :)

2007-12-26 @ 19:50:51
URL: http://cous.blogg.se
Postat av: Cill

Men lilla William, han måste ju vara lika ledsen, han fick ju inte dig i julklapp. :(

2007-12-27 @ 00:32:49
Postat av: Sandra

Nice saker du fick. :) Haha sånna där vinterskor har jag, jag använder dom bara när jag åker skoter men jag lovar att man aldrig behöver frysa. ^^

2007-12-27 @ 15:37:40
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Elin

Vad tråkigt att du inte fick William som du önskade, jag var helt säker på att någon skulle köpa honom åt dig..XD Jag missar aldrig heller Kan du vissla Johanna, den äger. =)

2007-12-27 @ 15:48:31
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Becka

Midnattsmässan då Lisa! :o x) Hoppas att du får lilla Wille i födelsedagspresent då ^^,

2007-12-27 @ 16:20:25
URL: http://majsbecka.bilddagboken.se
Postat av: Jakob

När går Kan du vissla Johanna? jag har aldrig sett det så man ska kanske se det nästa år och kolla om det är bra om jag minns förstås =P

2007-12-27 @ 17:22:44
URL: http://jakobi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0