Du har fått diagnosen äckel.

Hejsan :)
I torsdags kom Cill hem till mig för vi skulle åka ut i våran sommarstuga på Hornön som ligger utanför Örnsköldsvik. Cill hade aldrig varit där så jag tyckte det skulle vara kul om hon följde med. Dock så är min pappa så seg så vi kom inte riktigt iväg i tid (vi for på kvällen istället för på dan, och pappa hängde inte ens med, han kom dagen efter). Jag och Cill sov i våran loftstuga vi har på tomten, och det var väl kul... Eller det var kul, men när det blev mörkt blev jag kort sagt paranoid xD Men eftersom Viktor aldrig kom in med automatgevär och sköt på oss,så var det ganska tryggt att vara inne. Cill var ju förståss inte rädd så det var väldigt tryggt att ha henne där, fast hon skrämde mig också. Vi gick ut på promenad efter stranden, for på Coop och handlade, spela memory och som vanligt pratade vi en hel del.

När vi var ute och gick så satt vi oss på en brygga och då såg Cill en geting som höll på att drunkna, så hon räddade den (vilket jag ALDRIG skulle göra, jag tycker inte om kryp direkt). Sen döpte hon den till Barbro, och då så börja jag också tycka om den lite :) Den var faktist rätt cool. Cill kom sedan på att det var en bålgeting tror jag. Sen idag när vi skjussade hem henne så skrattade jag as mycket i bilen, det var as kul. Sen köpte jag en Lime Honung också.

Jag har kort sagt haft AS kul! Som vanligt när man är med Cill. ;)

Lisa: Passa dig så jag inte puttar dig!
Cill: Pastejer?

// Lisa - Vissa människor är perfekta.

Kommentarer
Postat av: Cill

Ja, pastejer! XD Jag ska verkligen följa med till Baggviken nån gång. =D

2007-07-22 @ 01:15:39
Postat av: Sandra

Låter riktigt mys! :) Viktor med automatgevär, hm.. ^^ Rädda en geting, no way. Men vetu jag fick nån knäpp idag och räddade en mygga. En MYGGA! Blodsugande små varelser. Men jag fick så dåligt samvete när han/hon försökte ta sig ut genom bilrutan och det gick liksom inte. Den kämpade så mycket så jag var tvungen att släppa ut den så den kan suga blod och göra några tusen myggor till, tacka mig. :)

2007-07-22 @ 19:31:21
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0