Past the point of no return

Hej
Cill har varit här hos mig från tisdag till torsdag, och vi har gjort lite saker, bland annat:

Gått och hälsa på Anton som sommarjobbar på Skofa
Gått och hälsa på Jessica som också sommarjobbar på Skofa
Gått på ICA xD
Vi har sett på
The Phantom of the Opera också :)
Vi har sett på skräckfilm, jag blev rädd fast jag hade sett den två gånger förut... Cill typ... "Jaha, skulle DEN vara läskig?" Vi såg
The Amityville horror.
Gått upp på en stig i skogen som ledde till ett berg. Det fanns roliga gästböcker där. Vacker utsikt med.
Pratat och skrattat en massa

Sen for hon hem igår då, och jag tänkte att jag skulle se på film, men det slutade med att jag spela The Sims istället i 7 timmar :) Sen vaknade jag klockan 15.00 idag.....
Idag ska jag och Jessica på skulefestivalen. Madde och Anton ska inte dit för Madde jobbar och Anton vill inte betala inträdet.



// Lisa - BOTHER BOTHER BOTHER BOTHER!

Kommentarer
Postat av: Cill

Ja! Bother bother bother! Haha =D

2007-07-06 @ 21:40:10
Postat av: Sandra / Turkiet. :)

Sims i sju timmar. Haha det är nice. ;) Sommarjobb hit & sommarjobb dit. Erkänn att det förstör sommarloven, alla sommarjobbar. x_x Sen får man ju cash för det men det är ju en annan sak ^^

2007-07-08 @ 16:35:43
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0