Pottis och kung Weasley

Hejsan
Hmm... har inte skrivit på ett tag men jag har varit upptagen. I helgen var jag och mina föreldrar i våran sommarstuga på Hornön. Vi for dit på Torsdag och kom hem igår. Jag har bara suttit inne och läst Harry Potter, förutom på fredagen då jag for in till stan för att köpa lite saker, bland annat Elins födelsedagspresent ;) (Hon fyller år nästa måndag, 9 Juli) Jag känner att jag har gjort mycket...

Men iallafall kom jag hem igår och då for jag Till Jessica för det var ju Smallville. Anton var också där för han och Jessica har inte gjort så mycket mer än mig, jag har läst Harry Potter och dom har tittat på Förhäxad i flera dagar. Men sen så baka vi kladdkaka och jag och Anton åt mest, pinsamt för oss. Jessica tyckte vi var konstiga som ville ha mer, så vi fick inte mer. Men då stack vi på Preem när hon prata i telefon och där hämta vi Madde (som sommarjobbar på baren) och Anton köpte chips åt alla. Sen var tvillingarna as trötta så vi lät dom gå och lägga sig, medans jag och Anton stack hem till han och och såg på film i Hotellet. Vi såg "om ödet får bestämma"        ( "serendipity" som den heter på engelska ) Jag tycker inte att den var så jätte bra för tjejen som var med där var för besatt av ödet o.O Jag cyklade hem runt 12 och det var så skönt ute, vindstilla och svalt. När jag kom hem ringde Cill och vi pratade ett tag. Hon ska ju komma hit på tisdag och det ska bli as kul :D

Eftersom jag är lite för besatt av CDON.com så har jag beställt lite mer saker ;) filmen Urban Legends med Michael Rosenbaum och albumet Away from the sun med 3 Doors Downs



// Lisa - Det blir ju bara roligare för varje gång

Kommentarer
Postat av: Sandra

o_______o Jag har glömt Smallville totalt nu i helg! Men det har ju vart festival men ändå. Tur att jag har på DVD. :) Nu åker jag ju iväg utomlands, till Turkiet närmare bestämt. 2 veckor så det blir.. 3 avsnitt när jag kommer hem. :D
Nu måste jag packa vidare men du får ha det så bra!

2007-07-02 @ 16:46:48
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Elin

Nämen oj, presenter till mig:) Vad snällt;)

2007-07-02 @ 21:21:46
Postat av: Caspian

det var mys :) älskardig<3

2007-07-03 @ 22:31:32
URL: http://www.prinscaspian.blogg.se
Postat av: Sandra / Turkiet. :)

Åh 3 doors down är bra. (L) Har asmånga låtar på mp3:en. :)

2007-07-17 @ 17:51:17
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0