Är det Söndag idag? NEJ!

Hejsan
Nu har jag inte skrivit på ett tag men det är för att det har hänt lite saker :)
I Måndags så åkte klassen till Rövarbyn på en klassresa typ. Det var JÄTTE kul! Vi typ sprang runt, badade, studsade (och låg jätte många på en studsmatta), jag dampade med digimon och jag blev biten av Smäck... Vi sovde över tills Tisdagen, men vi sovde inte utan vi var vakna hela natten. Jag blev inte alls trött utan bara konstig i huvudet. Iallafall, sen på tisdagen typ runt åtta på morgonen kom mamma och hämtade mig och Cill. Cill kom hem till mig och vi sov från typ 8 till halv fem. Sen var vi vakna tills typ ett på natten. Så hela Tisdagen sov vi bort. Men sen imorse så vaknade jag typ halv 12 och då klev vi upp. Vi hade ganska tråkigt och då kom vi på den smarta iden att gå till Alex, så vi ringde han och sen stack vi dit. Det var också jätte kul. Vi sköt med luftgevär, jag och Cill tittade lite på "The Voice" kanalen och sen så fick jag spela F.E.A.R. Det var as roligt!! :D Jag var ganska duktig tycker jag men jag skrek lite och blev rädd. Men jag dödade dom onda iallafall. Haha. Det var fler som var där, Pierre och André förståss, men även Mischa och Matte.H. Det var jätte roligt att var hos Alex (Ofta man kan ha tråkigt där då? Eller ofta man kan ha tråkigt om Alex, Pierre, Matte och Mischa är där??) Men men. Föressten, om Alex läser det här, jag har inte snott din keps, jag råkade bara glömma att jag hade den på mig när jag gick hem :P

// Lisa - Digimon, digital monster. Digimon du är champion!


Kommentarer
Postat av: Becka

Haha, vill också köra Fear nån gång! O-o Mischa säger att de e läskigt ^-^

2007-06-06 @ 21:00:55
URL: http://Majsbecka.bilddagboken.se
Postat av: Caspian

Åhh, jag saknar dig och dina galna saker som t.ex. Digimon!<3

2007-06-06 @ 21:05:58
URL: http://www.prinscaspian.blogg.se
Postat av: Cill

Vi hade askul. =D

2007-06-07 @ 13:02:22
Postat av: Sandra

Digimon? XD Yeah. ^^ På tal om att vara uppe hela natten, ska ni betygsvaka?

2007-06-08 @ 18:13:20
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: bus-jakob

Lisa det är digimon digitalmonster digmon are the champions

2007-06-08 @ 22:33:55
URL: http://jakobi.blogg.se
Postat av: Alex

Du är en digimon :P

2007-06-19 @ 02:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0