I can see the lies in your eyes.

Jahapp, då har det hänt lite saker igen. Det är ganska otroligt att det händer så mycket ändå ?

* Marre och Becka sovde över hemma hos mig ifrån onsdag till torsdag
* På Torsdag for jag till Cill, vi pratade en massa.
* På Fredag så pratade vi mer, jag for hem med mamma typ kvart i 10 på kvällen
* Jag fick också äta Sushi, se Hot Shots och träffa den mycket coola kalkonen Berit hos Cill.
* Idag har jag bakat två sockerkakor och en massa muffins.
* Sen så har jag cyklat runt Gällsta, i MOTVIND!
* Och jag har beställt två CD's ifrån CDON.com <3 Båda var med Lifehouse <3

Iallafall, Norabygdens honung äger alla andra! O.O Så alla borde köpa den honungen tycker jag, och inte sån från typ högakusten blabla för den är bara äcklig. Sen finns det ju andra som är äckliga med...
oj.
Alalala :)
Sen så ÄGER ju Cill också förståss, alla i världen borde känna henne för hon är helt enkelt bäst :D
(Dock att jag och Anton kommer ta över världen för vi är också bäst ;P)

// Lisa - Watch your back..

Kommentarer
Postat av: Caspian

Självklart kommer vi ta över världen =) och alla kommer dyrka oss som gudar, eftersom vi revolutionerar inom allt.^^ Det är bara att insé fakta, vi ÄR BÄÄÄÄÄÄÄST!!!
Btw, ring mig imorn =)

2007-06-16 @ 16:01:47
URL: http://www.prinscaspian.blogg.se
Postat av: Cill

Det var jättekul att du var här! Berit tyckte nog också att du var grym, förstås. =D

2007-06-16 @ 20:41:53
Postat av: Becka

Lisa, du gillar ju inte ens sockerkaka..? O.o x'D Gosh, jag vill också träffa Berit nån gång :D Har baras sett henne 1 gång :P

2007-06-16 @ 23:18:52
URL: http://Majsbecka.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0