Inatt bär det av

Jaha, då åker jag med Konfan till Stockholm inatt, och det ska ju bli kul! :D Vi ska typ gå i kyrkor och sånt, det är ju inte så kul, men Grönan och gå på stan lockar tillräckligt ;)

Idag när mamma var hemma så kom det en kille och knackade på. Han visade sig vara en stum och döv person från Polen, där han hade en svältande familj (sa han, det är ju såklart inte säkert att det är sant) Han sålde tecknade tavlor och mamma tyckte så synd om han att hon köpte en med katter på och gav han mer pengar. Typiskt mamma. Nu hoppas jag att han inte gör något dumt med pengarna ;) Våran nya tvättmaskin har också kommit :D Och jag har fått ljuset jag köpte av cill, Mest ÄGIGT!

image40

//
Lisa - Kan du ge mig typ 100 rosor på min födelsedag? :D

Kommentarer
Postat av: Cill

Mitt ljus!!

2007-05-04 @ 16:13:46
Postat av: Sandra

Nice. :) Ja hoppas han gör nåt vettigt nu då. Man vet ju aldrig med sånna dära. Snällt av din morsa iaf. (Y)

2007-05-07 @ 14:55:21
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0