Sommarängar

Hej.
Jag känner att jag inte har skrivit på ett tag så då är det väl dags :P Har inte hänt så mycket den här veckan men.
Jag har blivit besatt av en ny låt, Rihanna med Umbrella. Den är AS bra! Och idag, trors att jag är fruktansvärt rädd för både fästingar och ormar, så gick jag ut bortanför Bosses potatisland på en promenad i lång-gräset (Jag hade såklart stövlar och långa, ljusa byxor). Det var jätte skönt och så fruktansvärt Vackert. Jag fattar fortfarande inte riktigt hur natur kan vara så otroligt underbart vackert... Iallafall. Jag plockade en jätte fin bukett till mamma med några konstiga blommor som växte på ängarna.
I helgen ska vi ut i sommarstugan i björknäs och från Måndag till Tisdag så ska klassen till rövarbyn :) Det ska bli jätte kul! Hoppas jag iallafall ;) Sen är vi ju lediga på onsdag och på Torsdag ska det vara all-aktivitets dag utomhus. Sen på Fredag så ska vi ju bara till kyrkan och "avsluta". Så det betyder att den ända riktiga skoldagen som är kvar är imorgon, och eftersom Doris är sjuk så har jag bara två lektioner, JIPPIE :D Jag önskar även alla Nior lycka till på balen som är ikväll.

// Lisa - I won't let the sun go down on me.

image74
Den vackra sommaren ligger bara runt hörnet...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni har ju skolavslutning nästa vecka ju. :o Justja. Vi har ju först om 2 veckor. ;) Fast vi går bara fredag nästa vecka. Sen hel vecka & sen slut. Ah den låten är bra. :)

2007-05-31 @ 21:47:42
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Caspian

Neither will I Lisa, neither will I!<3

2007-06-01 @ 19:25:11
URL: http://www.prinscaspian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0