Tell me once again why you lied to me?

Hello ^^
Jadu.... Öh? Okej, oookej, ooookej, okej, då förstår jag :O
Ikväll är de Men in Trees ju, det är bra, Sen är det väl inte så mycket mer bra. Nisse har kommit tillbaka till skolan och folk beställde mycket honung av Cill idag :) Jag betällde ett Ljus.

Jag har jätte lust att se Hannibal nu men jag har inte tid så. Jag undrar om det är många som kan Hannibal filmen utantill? :O Jag måste träffa en sån och sen flyttar jag ihop med han så jag kan höra på filmen vars jag än är....

// Lisa - Okej, jag är inte BESATT! *Host..*

image39
William Fichtner i "Black Hawk Down"   <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är visst besatt! =P

2007-05-02 @ 16:07:41
Postat av: Sandra

Kan du filmen utan till? ^^ Jag har inte ens sett den. :D Varför säljer hon honung & ljus? o:

2007-05-07 @ 14:56:48
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0