Alla förtjänar kanske en andra chans, men en tredje blir det aldrig av

Hallå där.
Idag for hela nian till Kramfors (a.k.a Pulver City) för att kolla på olika linjer på gymnasiet. Jag, Cill, Marre och Elin kollade på Samhälls, Naturvetenskap och Media. Samhäll hade världens tråkigaste presentation, Naturvetenskap hade en jätte roligt presentation med lite expriment och Media var snyggt... Hahaha.
Sen när jag kom hem ifrån skolan så såg jag på lite knäppa tv-program. Next på MTV, som var någon konstig dejting show och sen såg jag en jätte bra dokumentär om isbjörnar med, tro det eller ej, skådespelaren Ewan Mcgregor :) Jag har sett något annat tv-program med han en gång när han åkte motorcykel, det var också bra. 

Sen har jag fått reda på vart jag ska praoa min andra vecka, Kappahl. Jag är nöjd.

image220
// Lisa - Han får allt passa sig...

Kommentarer
Postat av: Becka

Åh, va kul med andra veckan på Kappahl! :D Ni verkade ha roligt i Kramfors i alla fall ^^, Titta på min Bdb under 4 November :D

2007-11-14 @ 17:27:59
URL: http://majsbecka.bilddagboken.se
Postat av: Cill

Du har fått väldigt bra platser på praon, hoppas det blir jättekul. =D Fast lite synd att du inte fick vara med mig är det ju. xD

2007-11-14 @ 23:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0