Bik Bok är en kramvänlig butik

Nu var det slut på det roliga. Den här veckan har varit super kul, verkligen. Hela veckan har Cill och Elin bott hemma hos mig, jag har haft så himla kul på min praoa plats på Bik Bok, tjejena där har verkligen varit helt underbara och idag fick jag lite William Fichtner abstinens som jag tog ut över Cill. Nä jag är inte besatt, VERKLIGEN inte. Alalalala.

På Bik Bok har jag fått vikit kläder, hjälpt kunder, klätt på provdockor, delat ut lappar på stan och "möblerat om" litegrann. Som tack för hjälpen fick jag en topp och ett par jeans. 

Ikväll har jag sett på Idol, men det är nyheter just nu. Daniel, Daniel, Daniel <3 oj. Senare ikväll ska jag börja läsa i Harry Potter och dödsrelikerna.


Mina nya Jeans! :)

// Lisa - Andreas tänkte att jag hade mycket filmer. Vart har han fått DEN knäppa idéen ifrån? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0