I would fall asleep only in hopes of dreaming of you

Idag har jag varit som vanligt den här veckan, praoat på Bik Bok. Jag har haft jätte kul. På lunchen gick jag och Elin ut på gatan och delade ut en massa lappar. Det var as kul, fast alla läskiga ungdomar tyckte att jag var knäpp. Haha.
Jag gick och köpte en palestina-sjal på Vila och eftersom Rakel (min handledare på Bik Bok) tyckte att jag varit så otroligt duktig den här veckan (jag har vekit ihop ALLA deras kläder på lagret, det var lite stökigt), så fick jag välja en topp och ett par jeans som jag skulle få. :) Toppen har jag redan valt ut och jeansen ska jag välja imorgon.
Just nu sitter Cill och pratar med Patrik i telefon och Elin har sprungit och gömt sig någonstans.

image229

Dagens Låt:
Brolle Jr. - Heartbreak City

// Lisa - But I couldn't make you see it...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga kläder, jag älskar sjalen! Aha, så din praovecka på Bikbok är slut nu? Jag har prao om.. två veckor tror jag.

2007-11-23 @ 14:34:08
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Egoina

fin halsduk :)

2007-11-23 @ 15:54:26
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0