Kill him, kill him, kill him.

Idag har vi haft en jobbig gympa, vi har börjat med konsthistoria på bilden och jag har äntligen fixat en prao plats :)
Jag ska praoa på Bik Bok i stan, och jag är jätte nöjd med att jag fick plats där, för dom tog egentligen inte emot praoelever, men dom gjorde ett undantag för min SYO övertalade dom att jag var underbar. Ne, jag känner ingen press på mig själv nu... Host Host. Sen har jag fått mitt paket med saker jag beställt ifrån CDON.com så jag har haft en jätte bra dag idag. Dock att det var ju tråkigt att Cill inte var på skolan :/
Kvällen har jag tillbringat på navigationskursen.

image219

// Lisa - Last night I saw your face in a dream.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fusk att praoa på Bikbok! Det vill jag med. x_x Får väl se vart jag hamnar. troligen på resturang/café.

2007-11-14 @ 21:17:47
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0