Stockholm

I torsdags skjutsade min granne Andreas hela min familj ner till E4:an för vi skulle åka buss därifrån. Hela dagen gick bort, för vi var ju påväg. Vi kom till hotellet (Sheraton hette det, super bra hotell!) ungefär klockan 10 på kvällen.

I fredags så klev  vi upp, åt frukost och sen stack vi ut på stan. Vi sprang runt på affärer hela dagen (jag köpte bl.a en kappa och en svart cardigan) Senså gick vi och åt på Sheraton's egen resturang. På kvällen så gick mina föräldrar på "Lena och Orup" och jag satt inne på rummet och såg på IDOL. Dom hade kärlekslåtar som tema, och äntligen så åkte Sam ut! Wiiiie. 

Bästa i idol Var:
Daniel med Baby one more time av Britney Spears. Hans tolkning av den låten var så underbar. Och som Kirsti sa: "Han gjorde låten till vad den verkligen är, poesi."

Sämst i idol Var:
Sam. Kommentarer onödiga.

I lördags så åkte vi ut till djurgården för att gå på Aquaria - Vattenmuseet. Väldigt överreklamerat, men rätt så kul ändå. Hajarna var höjdpunkten. Sen for vi hem till pappas faster Rut-Märta och fikade. På kvällen stack vi ut till stureplan och åt på en Japansk/Koreansk resturang.

Idag så har vi åkt tåg/buss hela dan. Ronan Keating låtar har rullat runt i huvudet på mig.

Sen har jag inte sett någon kändis men en massa "Look-a-likes". Bl.a en tjej som såg EXAKT ut som Mariel i Invasion. Jag stog och stirrade på henne jätte länge, och jag tror att hon tyckte jag var lite obehaglig... Haha.

// Lisa - Daniel! <3<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas Daniel vinner :)

2007-11-04 @ 20:30:16
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Jakob

Jasså sam åkte ut bra Du saknade uteliggarna eller hur?

2007-11-04 @ 21:01:11
URL: http://jakobi.blogg.se
Postat av: Alex

Stirra inte på folk :D

2007-11-06 @ 16:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0