The end of the tunnel

Slut. Finito.
Den långa vandringen är över.

Jag snackar om Harry Potter såklart.
Igår satt jag hela dan och läst i den sista och avslutande delen, Harry Potter och dödsrelikerna. (Dock att jag pratade med Cill i telefon ett tag och Jessica och Anton kom över några timmar på kvällen.) Men annars så läste jag bara. Jag satt uppe till klockan halv 5 i natt... Pinsamt för mig. Jag trodde aldrig att det skulle bli ett så otroligt underbart slut. Dock att jag hade redan (nästan) räknat ut hur det skulle sluta. Jag kan inte ljuga och säga att jag inte grät, för det gjorde jag.

Jag kan inte beskriva med ord hur mycket Harry Potter böckerna har betytt för mig genom åren, och nu har jag sett ljuset i slutet av tunneln. Jag kommer sakna den där känslan av att vänta på nästa bok. Jag kommer att sakna att få fortsätta resan med Harry, Ron, Hermione och resten av gänget. Det kommer att bli ett stort tomrum. Jag kan inte förstå det. Sagan är slut.

image234

// Lisa - De gröna ögonen fann de svarta.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh den är så bra

2007-11-25 @ 17:36:09
URL: http://yaman.blogg.se
Postat av: Cill

Vad sorgligt. =( Just nu lyssnar jag på My heart will go on, så jag känner din förtvivlan. xD

2007-11-26 @ 01:07:42
Postat av: Sandra

Jag skulle aldrig ge mig på att börja läsa dom x_x Så tjocka å allting

2007-11-26 @ 15:17:16
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Sandra

Förresten har jag likadant örngott som du har till ditt täcke (a)

2007-11-26 @ 15:17:50
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0