Alla dessa pojkar och deras kläder

Här är några exempel på vad jag tycker är super snyggt på killar:
- Skjortor (Verkligen ALLA passar i en snygg skjorta)
- Polotröja (Näpet)
- Lång kappa (Helst svart, super snyggt)
- Kostymjacka (Med antingen T-Shirt eller Skjorta under)
- Skinnjacka (Hett!)
- Halsduk
- Skinnhandskar
- Uniformer (Polis- Militär- Kapten- Pilot eller liknande)
- Hattar (Sånna eller liknande)
- Mysiga, stora, stickade tröjor
(Sen passar ju typ alla killar i en vanlig (stor) munktröja, men munktröjorna är jag bara så otroligt less på...)

Klädesplagg som dom flesta killar bara ser allmänt mobbade ut i:
- Vita Linnen (Väldigt svårt, brukar för det mesta se för buffligt ut)
- Byxor för långt nere utan lång munkjacka eller t-shirt
- Långärmade, tajta tröjor i konstiga färger (FULT!)
- Färgen Beige (Speciellt inte på byxor..)
 
Nu är det här ju bara mina åsikter, och det finns ju alltid andra som tycker annorlunda.

// Lisa - Fascination turned into love...

Kommentarer
Postat av: Cill

Nej, hallå där! =P Jag tycker det är jättesnyggt med män i vita linnen, men det gäller då förstås att dom har snygga armar. =)

2007-10-24 @ 18:46:03
Postat av: Jakob

jag HATAR att ha på mig skortor dom är osköna

2007-10-25 @ 16:08:49
URL: http://jakobi.blogg.se
Postat av: Sandra

Halsduk (L)

2007-10-26 @ 20:17:20
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0