Dessa pojkar och deras byxor?

En sak jag aldrig har fattat är varför vissa killar har byxorna så långt ner så att man ser halva deras kalsonger. Jag tycker det är jätte fult, speciellt när dom har konstiga färger och former på kalsongerna. Typ röda med gröna prickar på. Vad är det för snyggt med det? As fult. Och när dom böjer sig ner så ser man ju hela arslet på dom. Riktigt skumt. Men jag antar att dom tycker det är rätt skönt med slappa byxor, men då kan dom väl skaffa ett ordentligt skärp eller en jätte lång T-shirt/Munktröja istället? Då får dom ju plus poäng för dom blir ju så mysiga då... x)

// Lisa - I hate you 'cause I need you, 'cause I know that you don't care.

Kommentarer
Postat av: Caspian

JAG HÅLLER MED!!! (Dock inte om det med mönster, då är det ju snyggare med mönster än utan)

Älska låten

2007-10-10 @ 15:29:21
URL: http://www.prinscaspian.blogg.se
Postat av: Cill

För min del får dom gärna ha häng, men inte för mycket, och inte röda kalsonger med gröna prickar. XD Men som du skrev så gäller det ju att man har en lång tröja också, men det verkar inte vara speciellt viktigt för dom. o.O
Kan det vara så att dom har häng för att dom är rädda att se för "bög" ut?

2007-10-10 @ 20:51:54
Postat av: Sandra

Killar med häng. Typ alla ser ut så här haha. Måste man ju tänka på att ha snygga kallingar också.

2007-10-14 @ 00:57:59
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0