Don't play games with the sea

Igår kväll for vi ut med båten. I mörkret. För att vi skulle lära oss att styra efter fyrar.
Jag blev kort sagt, SKIT RÄDD! Först mådde jag dåligt, vilket jag hade gjort typ halva dan. Sen när vi åkte ut med båten så kom det stora vågor ifrån sidan. Jag fick panik, började skrika och gråta as mycket. Pinsamt för mig. Men bara lite... Jag överlevde iallafall, och trots att det har varit typ den hemskaste upplevelsen i hela mitt liv så ångrar jag inte att jag åkte med. Jag hada rätt kul ändå, trots mitt skrikande.

Idag har det varit "orienteringstävling" på skolan. Det var kul, för jag tycker om orientering. All annan gympa suger, förutom gympa med Thomas. Jag sprang (!) själv och tog alla kontrollerna. Stort grattis till mig x)

Ikväll ska jag till Anton och vi ska se på IDOL. Hoppas att alla får en lika damp-rolig-kväll som jag kommer att få ;)

image190
Prison Break börjar på måndag!!!!!

// Lisa <3 William.

Kommentarer
Postat av: Jakob

då tog du mer änn mig för jag tappade ju lappen när ja skulle ta sista ;(

2007-10-19 @ 15:49:47
URL: http://jakobi.blogg.se
Postat av: Cill

Jag tyckter jättesynd om dig för att du mådde så dåligt. =(

2007-10-19 @ 21:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0