Jag har bara lite tråkig humor. Men bara lite.

Ikväll var jag på navigationskurs på varvet. Vi lärde oss saker om fyrar och Henke hade bakat en kladdkaka åt alla. Den var minst sagt stenhård. Sen fick jag skjuts av Andreas hem. Han är jätte duktig på att köra bil. Mycket bättre än min mamma. xD

(Jag ser en person som kommer ur buskarna, ut på vägen):
Jag:
Är det där en jätte?
Andreas: Ja Lisa, det är en jätte...
(Båda skrattar åt att jag är så korkad och sen ser jag vem det är. Jag börjar skratta ännu mer)

// Lisa - På torsdag ska vi ut med båten, när det är mörkt! O.O

Kommentarer
Postat av: Jakob

Haha vem var det?

2007-10-16 @ 21:35:20
URL: http://jakobi.blogg.se
Postat av: Elin

Haha, jag tyckte det stod att ni lärde er fyra saker om Henke på navigationskursen. XD Nej, jag är inte trött. Inte ett dugg.. ;)

2007-10-17 @ 15:13:07
Postat av: Sandra

Du är sjuk Lisa. xD Kladdkaka (L) stenhård (N)

2007-10-18 @ 10:32:07
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0