Love checks in

Inatt drömde jag en lite sorglig dröm, där min katt var en banan och en skådelspelare (jag inte tänker nämna vid namn, men alla som känner mig vet vem han är ;)) hade världens snyggaste röda jacka.

Idag har jag varit med Anton typ hela dagen. Vi har bl.a:

* Gått till ICA och Preem
* Sett på Maid in Manhattan
* Pratat med folk på MSN
* Skrattat
* Lagat mat
* Läst tidningar
* Anton har gett mig världens sämsta manikyr
* Anton har kommit på vem jag i hemlighet vill gifta mig med! Nu ligger jag risigt till...
Sen har jag sett på Heroes också. Verkligen en riktigt twist i slutet av avsnittet.

Nu ska jag börja packa för det bär ju av till Stockholm imorgon.

// Lisa - Vet DU vem Melvin är? Kontakta Anton.

Kommentarer
Postat av: Caspian

haha, slutet ägde >.

2007-10-31 @ 22:39:31
URL: http://www.prinscaspian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0