Mikael Persbrandt!

Jag tycker om när det blir vintertid igen. Man får ju sova längre men man vaknar ändå vid samma tid.

Iallafall. När jag satt nere och åt frukost för ett tag sen så kom pappa hem efter att han hade köpt tidningen (Expressen, Aftonblandet med bilagorna Söndag och Hallå!). Jag snodde genast bilagorna och då såg jag att det var samma person på framsidorna, Izabella Scorupco, och det stog på båda framsidorna att hon tyckte att Mikael Persbrandt kysstes bra. Innuti tidningarna hittade jag dom väldigt roliga artiklarna som hörde till framsidan. Med citat som:

"De senaste veckorna har det stormat friskt kring kvinnornas favorit tuffing, Mikael Persbrandt"
"Män vill vara som honom, medan kvinnor undrar hur han är"
"... Sveriges filmhunk nummer 1"

När reporten senare frågade hur det var att verkligen kyssa honom så sa Izabella:
"Det var trevligt" och "Delicious" (Ungefär här började jag as garva)

Jag tycker om Mikael Persbrandt och jag kan ju inte förneka att han är otroligt snygg. Men att dom sa "Sveriges filmhunk nummer 1" där går gränsen för att låta lite för mycket som mig. Haha.



// Lisa - Can you keep a secret? I saw them to...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Solstorm är inspelad här uppe hos oss :) Jimmy hjälpte till att bygga lite grejer till filmen ^^

2007-10-28 @ 18:23:29
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0