Nobody is that good, except me and God

För er som inte vet det så har Cill sovit över hos mig hela helgen. Jag har haft superkul, som man alltid har när man är med Cill. Vi har varit i Stan, åkt lite moppe, plockat ihop min studdsmatta och pratat en massa. Speciellt kul är det när Cill sitter inne på MSN och addar en massa roliga/störda killar, som för det mesta bara vill ha sex med henne xD Sen körde Cill lite "Pest eller kolera" på mig igår.

Cill: Aldrig mer se på Tv eller aldrig mer sitta vid en Dator?
Lisa: ( Pause ) Kan jag fråga andra om information ifrån internet?
Cill: Nej...
Lisa: Hur fan ska jag annars få reda på när William Fichtner fyller år!!??

Cill kunde inte sova så bra inatt...
Så efter vi hade ätit lunch i skolan åkte hon hem för hon var as trött :( Det var inte kul.

Jag måste bara säga att jag älskar hösten!
Det är den bästa årstiden. Det är jätte vackar färger ute, det luktar underbart och alla människor blir såhär härligt rosiga om kinderna och näsorna när dom har varit ute. Halsdukar och mössor ser man på var och varannan person och alla går runt i allmänt mysiga kläder. Man kan sitte inne och se på film, medan man bara myser under en massa filtar och har en kopp te i handen. Älska höstan <3



// Lisa - Kick Some Ice.


Kommentarer
Postat av: Cill

Jag har självklart också haft jättekul i helgen, jag längtar nu till på torsdag. =P

2007-10-09 @ 19:14:35
URL: http://cills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0