We went out in the night to the stars and the mystic moon

Söndagar är så otroligt sega. Jag tycker att det känns precis som om allt är värdelöst, och jag orkar inte göra något heller. Idag har jag:

* Skrivit lite på SO grejjen
* Hjälpt mamma med Navigationskursläxan
* Legat och läst Gossip Girl - fiender i vått och tort
* Segat framför TV'n, som är sönder. (Vi har bara 1:an, 2:an, 4:an och 5:an. Jag satt och kollade på kanal 5 för omväxlings skull. Det var något som hette "Ranking the stars". As mupp, men skönt och ytligt pogram.)

Dagens Låt:
Brolle Jr - Playing with fire

// Lisa - And the stars they said no but the moon whispered yes.

Kommentarer
Postat av: Egoina

tack :)

2007-10-14 @ 23:41:45
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0