Prov igen...

Men usch, helt plötsligt har jag en massa prov igen. Jaja, jag känner mig mycket gladare nu än pålänge iallfall (kan ha och göra med att jag ska till Looooondon på onsdag!!).

Igår hade jag utvecklingssamtal med min klassföreståndare Nisse. Han är en rolig figur som skratta mycket. Han tyckte iallfall att jag var duktig och det var bara min syslöjdslärare som skrev något negativt om mig. Hm, men jag kan inte klaga på henne för jag gör INGENTING på syslöjden, någonsin xD

Idag hade jag (och alla andra Nior i landet) Nationellt prov i matte. Det gick sådär, vet redan 3 saker jag hade fel på...

Nä, nu ska jag fortsätta plugga på SO:N (Det är "Afrika - Geografi" + "U-länder och FN - Samhällskunskap") Ganska kul faktist.

image439

// Lisa - And nothing else matters

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en fortsatt bra torsdag. Titta gärna in på min blogg.

2008-04-24 @ 20:15:06
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: Anonym

LÄNGTAS

2008-04-26 @ 17:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0