China it is

Nu har jag lugnat ner mig lite efter beskedet om att jag kom in på Natur så jag tänkte skriva lite om vad jag har haft för mig de senaste dagarna.

Onsdag:
For ut i sommarstugan för att plocka hallon

Torsdag:
Spelade en hel del patiens och sen fick min mamma skjutsa mig till stan där jag träffade Antonn. Han hade köpt nya glasögon som var häftiga. Sen gick han med sin kompis Karin och jag gick runt och gjorde lite inköp (bilder kommer sen). Jag är besatt av Lindex, jag skojjar inte. Mamma och jag (+Anton) skulle se på Mamma mia på bio med den var utsåld. Mitt i veckan. När alla jobbar. Jag fattar inget.

Fredag (idag):
Idag har jag cyklat litegrann och hälsat på Anton på Skofa. Sen såg jag på OS invigningen.

// Lisa - I'm walking on sunshine <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0