My life has just begun

Idag var det sita arbetsdagen för mig och Becka på ICA. Varorna kom faktist nästan i tid och vi hade kul hela dan. Dock att innan varorna kom så gick vi bara runt i butiken och var extremt slöa, men det säger vi inte till någon. Haha.
Jag hade tänk att se på filmen Return to Me nu med David Duchovny (Han som är med i Arkiv X) men jag kom på att filmen Volcano går på 6:an ikväll klockan 21.00.
Jag ville bara nämna att jag älskar film, om det var så att någon inte visste det eller att någon hade helt enkelt glömt bort det. <3

Dagens låt:
Genesis (Phil Collins) - Sussudio

// Lisa - Mixed emotions


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, ofta någon inte vet det. xP Sköönt med sista arbetsdagen, jag är avis. O.o Jag har halva min period kvar... :/

2008-08-06 @ 11:50:12
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0