Är du Schnell? (:

Kvällen har spenderats hemma hos Elin för att hon ska flytta imorgon till Kiruna (Ungefär 90 mil bort!) Det känns vemodigt men jag vet att hon kommer få det bra däruppe. Jag blev bjuden på middag som var en god kyckling+potatis+grönsaks sak som var i ugnen och till efterrätt blev det glass (<3). Sen letade vi upp alla Elins nya klasspolare på bilddagboken. Men det var typ ingen som hade det.

Tack för en trevlig kväll Elin med familj :D



Nu ska jag dricka upp mitt is-kaffe och snart sätta mig vid tv:n och se på Sex and the City <3

// Lisa - Använd reflexer killar, ni kunde ha blivit påkörda...

Kommentarer
Postat av: Marre

Eftersom Jag inte fått sett Viktors nya "look" kan du förklara hur de ser ut? Ser han sämre eller bättre ut i de eller?? Jag vill också se :'(

2008-08-20 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0