Stockholm, here i come

Nu har jag gått (nästan) en vecka på Nolaskolan och jag tycker verkligen att det är en underbart mysig skola. Den är så ljus och öppen så man ser alla, och alla människor är så trevliga. Lärarna är duktiga och snälla, och får inte vansinnesutbrott (inte än iallafall). Lektionerna är lite svårare än på högstadiet men det är ju ganska självklart. Dock att jag har lite problem med Franskan eftersom det händer lite incidenter där...
Men det får jag ta itu med nästa vecka, för imorgon klockan 8 far jag till Stockholm för att kolla på Mamma Mia - Musikalen på Globen och shoppa! Det ska bli trevligt.
Nä, nu måste jag packa, vi hörs på Söndag! :D

// Lisa, som måste lära sig att ord är inte så farliga att uttala.


Kommentarer
Postat av: Becka

Va mysigt det låter! Har inte ens sett skolan nån gång XD

2008-08-31 @ 12:54:39
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0