What's the name of the game?

I'm back!

Efter en kort visit i Stockholm känner jag mig helt utpumpad. Jag skulle verkligen inte kunna bo i en storstad, alla är så jäkla stressade hela tiden och jag får sjukt ont i huvudet. Det är för mycket folk som man inte känner och... ja. Tackar vet ja landet. Så mycket mysigare och personligare.

Ja, i Stockholm har jag varit med familjen och vi har varit i Globen och sett Mamma Mia - Musikalen. Herregud vilken bra musikal det är. Sam är bara FÖR underbar, jag fick rysningar när han sjöng Knowing Me, Knowing You och jag måste medge att jag gillade filmen bättre. Men det har nog att göra med att jag såg den innan musikalen.
Sen har jag shoppat en hel del, men bilder kommer sen. Jag är för trött för det just nu. Hemresan gick bra, förutom det att jag höll på att missa tåget för att jag missuppfattade en försening.

Sen tänkte jag bara tillägga att jag såg Björn Gustavsson och han blinkade åt mig!!! :D



// Lisa - The morning is for sleeping


Kommentarer
Postat av: Becka

Skönt att ha dig hemma :)

2008-08-31 @ 20:37:16
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Marre

Jag vill också träffa på björn!! XD AVIS!! XP Haha ^^ du får säga allt du gjort senare ;)

2008-09-01 @ 17:47:15
URL: http://jasinto.blogg.se/
Postat av: Andreas

Du e väl van att folk på scener lägger märke till dig ;)



Om du inte minns... Revyn i Kramfors ;)

2008-09-01 @ 19:13:22
URL: http://www.anwi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0